קידום אתרים: זמן שהייה באתר

כשמדברים על קידום אתרים אורגני, אחד הפרמטרים הכי מורכבים לפענוח הוא משך הזמן שמבלה הגולש באתר. במאמר המקיף על קידום אתרים עסקנו במגוון תחומים שיש להם השפעה גדולה על קידום אתרים ואחד מהם הוא זמן השהייה באתר.

הידעתם?
גוגל יודע בדיוק כמה זמן הגולשים נשארים באתר שלכם, האם הם מקדישים זמן לקריאת התוכן המופיע בדף אליו נחתו? האם הם ישר יוצאים מהאתר כי התוכן לא רלוונטי לנושא אותו חיפשו? ו… האם הם עוקבים אחרי קישורים שמובילים לתוכן נוסף באתר?

ככל שהתוכן באתר מדויק יותר מבחינת מילות חיפוש – תוצאה שמגיעים אליה אחרי הבנה עמוקה של קהל היעד ובדיקה רצינית של מה גולשים מחפשים כשהם מחפשים אחרי תשובה לשאלה או פתרון בעיה שנמצאות אצלכם – והמידע והתשובות באתר ברורים, מונגשים ובעלי ערך אמיתי קיים סיכוי גבוה שהגולשים יישארו באתר לפרק זמן ארוך יותר והסיכוי שהם יעברו לרכישה של מוצרים או שירותים עולה וכהמשך ישיר, הקידום האורגני בגוגל טס קדימה.

MUCHMORE - קידום אתרים: זמן שהייה באתר, אלמנט חשוב

קידום אתרים: תוכן מרתק

איריס רהב התחילה את דרכה המקצועית כשעשתה תואר בכלכלה וניהול ובהמשך עשתה הסבה לענף ההייטק. כמי שעבורה למידה היא ערך, איריס למדה בין שלל התחומים העניינים אותה גם אבחון אישיותי – גרפולוגיה ופרסונולוגיה. איריס משמשת כיום גרפולוגית משפטית ותעסוקתית ועוסקת באבחון גרפולוגי תעסוקתי לצד גרפולוגיה משפטית והחליטה להשקיע בשדרוג וקידום אורגני של האתר המתחדש שלה. כאסטרטגיה תומכת קידום אורגני, בנוסף לעבודת אופטימיזציה שעשינו באתר, איריס התחילה לזקק את הידע שהיא צברה למאמרים מרתקים ומאירי עיניים בתחומים של גרפולוגיה משפטית ואבחונית כדי לשתף את הידע הנרחב שיש לה בתחום מתוך ההבנה שיש המון צורך בתשובות ומידע בתחומים של גרפולוגיה משפטית ותעסוקתית.

באזור באתר שמוקדש לאמרים, איריס מעלה כל כמה שבועות מאמר שעוסק באחד מהרעיונות שמחקר מילות החיפוש העלה, אנו דואגים לבצע עריכה למאמר, מוסיפים כותרות H2 שמכילות את צירוף המילים שבחרנו לקדם ועושים לו אופטימיזציה.

המטרה היא לחזק אצל גולשים שמגיעים לאתר את ההבנה שאיריס הינה בעלת מקצוע מיומנת שמבינה לעומק סוגיות שקשורות לתחום עיסוקה. אצל איריס הדבר מקבל משנה תוקף בשל סגנון הכתיבה הייחודי שלה ודוגמאות שהיא מביאה מניסיונה המקצועי.

קידום אתרים: תוכן ערכי ומקורי

החלטתם לקדם את האתר שלכם בצורה אורגנית?
כדאי שתפנו זמן ותתיישבו לכתוב תכנים מקוריים, ערכיים ובעלי ערך ללקוח.
אבל!
לפני שאתם משחיתים זמנכם לריק תתחילו בעבודת הכנה חשובה במיוחד: מחקר מילות מפתח.
מעבר לרשימה של צירופי המילים שתקבלו שיבהירו לכם מה כדאי לכם לקדם, תקבלו רשימה נוספת של נושאים שמעניינים את הגולשים בקשר למוצר או השירות שלכם.
מאר איכותי הוא מאמר שעונה על שאלה מהותית, מציע פתרון לבעיה, נותן חומר רקע שיעזור ללקוח פוטנציאלי לבחור בכם.
אל תהיו קמצנים!
שתפו מניסיונכם, הביאו סיפורים מהשטח תנו מידע שידוע רק לכם וככה תבדלו את עצמכם מהמתחרים.

בהצלחה!

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן