קידום אתרים: הקשר בין מילות מפתח ומיקום

יש לכם עסק וכבר הקמתם אתר של 4-5 עמודים שמספרים על העסק והשירותים או המוצרים שאתם מציעים. הכנתם עמוד בית, עמוד צור קשר, אודות ועוד. נהדר!
רק מה?
סביר להניח שמעט מאוד גולשים יגיעו לאתר שלכם דרך חיפוש אורגני בגוגל אלא אם כן יגיעו אליכם דרך:

• חיפוש ספציפי – כלומר יחפשו את העסק או האתר באופן ישיר
• קמפיין שהקמתם בקידום ממומן
• קישורים חיצוניים – קישורים שמצביעים על האתר שלכם ממקורות אחרים כמו אתרים אחרים או מדיות חברתיות כגון פייסבוק, לינקאדין, טוויטר וכו…

אם בשלב הזה כבר העליתם לאתר כמה מאמרים מקוריים ומעניינים בהם נתתם טיפים מועילים או עניתם על שאלות בוערות, העליתם במעט את הסיכוי שיגיעו לאתר שלכם בחיפוש אורגני. אבל מה בנוגע לכל אותם אנשים שממש צריכים את המוצר או השירות שלכם ועדיין לא יודעים זאת?
אותם אנשים שמחפשים תשובה לשאלה, פתרון לבעיה או מצב ולא יודעים שהתשובה נמצאת ממש אצלכם?

אם לא בצעתם חקר מילות חיפוש מדויק ויישמתם אותו בצורה מיטבית: בתוכן ובתיוגים, כנראה שאותם אנשים לא ימצאו את האתר שלכם ואתם תקבלו מעט מאוד תנועה לאתר דרך חיפוש רגיל בגוגל.

קידום אתרים: Location, Location, Location

כשמדברים על קידום עסק פיזי או אינטרנטי נושא שחשוב להתייחס אליו הוא: מיקום. כדי שהעסק יצליח, חשוב מאוד שיעמוד במיקום מרכזי, ש"עוברים" בו הרבה אנשים. לפני עידן האינטרנט, עסקים שמוקמו ברחובות צדדיים שאף אחד לא הגיע אליהם היו חייבים להשקיע יותר בפרסום בעיתונים, פליירים או שלטי חוצות גדולים, בעוד שעסקים שניצבו ברחוב או דרך ראשית, נהנו מזרימת לקוחות טבעית.

כיום, בעידן האינטרנט והחיפושים בגוגל, עסק שמופיע במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש האורגני – להבדיל מקידום ממומן AD – דומה לעסק פיזי שממוקם ברחוב ראשי הומה שזוכה לתנועה באופן טבעי. לכן עסקים שלא מופיעים במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש האורגני חייבים להשקיע בקידום ממומן – המקבילה לשלטי חוצות או מודעות בעיתונים בעבר.

קידום אתרים: חשיבותה של היכרות מעמיקה

אנחנו, ב- MUCHMORE, בחרנו להתמקצע בתחום הקידום האורגני ולקדם עסקים לתוצאות הראשונות במנועי החיפוש מהסיבה הפשוטה: כל קמפיין ממומן, טוב ככל שיהיה, מפסיק להביא תוצאות ברגע שהוא לא באוויר. נגמר לכם התקציב שהגדרתם לאותו יום? (וזה יכול להיות בשעה 12:00 בצהריים), העסק שלכם לא יעלה בתוצאות הממומנות.

קידום אורגני שמביא לתוצאות דורש הבנה מהותית ועמוקה של קהל היעד אליו פונים השירותים או המוצרים שברצונכם לקדם. כלי חשוב כמו מחקר מילות מפתח יכול לעזור לכם להבין לא רק מה אנשים מחפשים כשהם מחפשים מוצרים כמו "בצק לפיצה" או "עוגת שמרים", אלא גם אילו דברים באמת מעניינים אותם כמו: טיפים לאפית חלות או כל מה שרציתם לדעת על בצק שמרים.

MUCHMORE - קידום אתרים: הקשר בין מילות מפתח ומיקום

חברת שמרית, שעוסקת בתחום של שמרים, בצקים מוכנים ובלילות מוכנות להכנת פנקייקים, קרפים ועוד מזה 80 שנה, החליטה לתת ערך אמיתי לגולשים באתר שלה ושיתפה פעולה עם האופים והקונדיטורים המובילים בארץ כדי לפרסם מתכונים מעולים. נכון להיום עלו לאתר של שמרית מעל 300 מתכונים בקטגוריות מגוונות. בחודשים האחרונים, באסטרטגית קידום אתרים שנבחרה עם שמרית, הוספנו לאתר אזור של מאמרים שהמטרה שלהם היא לתת לקוראים ערך כמו טיפים חשובים בתחום האפייה, מדריך לאפיה עם שמרים, טיפים לאפיית חלות, הדרכה לאפיית עוגות מושלמות לאירועים חשובים ומרכיבים לאוכל בריא ותזנה בריאה. תוך זמן קצר ראינו תוצאות בעליית התנועה לאתר.

המלצתנו:
כשאתם מתכננים אסטרטגית קידום אורגני לאתר שלכם, כדי שלפני כן תענו על השאלות הבאות:
– מי קהל היעד של המוצר או השירות שברצונכם לקדם?
מין, גיל, מצב כלכלי, אזור מגורים, העדפות…
– מה הלקוח המועדף שלכם הכי צריך ממבחר השירותים או המוצרים שיש לכם להציע?
– ממבחר השירותים / מוצרים שלכם, מהו המוצר או השירות שמכניס לכם הכי הרבה כסף בהכי פחות מאמץ?
– ממבחר השירותים / מוצרים שלכם מהו המוצר או השירות שאתם הכי אהבים למכור?

בהצלחה

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן