הכירו את הכותבים:

רויטל ורד טבע ואורי ורד

מעל 15 שנים בתחום של בנייה וקידום של אתרי וורדפרס

רויטל ואורי
קידום אתרים, כל מה שחשוב לדעת: SEO, קידום אורגני, קידום אתרים בגוגל

מזה כעשר שנים אנו מקדישים חלק גדול מיום העבודה שלנו למלאכת קידום אתרים של לקוחות נבחרים.
למה נבחרים?
כי אנחנו עסק קטן, איש אחד מוכשר ואישה אחת שמצליחה לג'נגל בכמה כובעים, כל אחד מאתנו מומחה בתחומו ויחד אנחנו מהווים צוות שרכש ניסיון רב בביצוע המלאכה הדי סיזיפית של קידום אתרים בגוגל.

אנחנו הכי אוהבים לעבוד עם עסקים קטנים, כגם כי אנחנו יודעים מה זה,  בזכות הניסיון שצברנו בעצמנו כבעלי עסק קטן שעבר תהפוכות לא מעטות בעשור וחצי האחרונים, אבל בעיקר בגלל שזה בדיוק המקום בו אנחנו מרגישים שהידע וההבנה שלנו הכי משמעותיים. אנחנו מאוד אוהבים להקים אתרים ואפילו לתקן אתרי וורדפרס שאחרים בנו פחות טוב, אבל אם נודה על האמת, הכי מספק זה לעבוד כתף אל כתף עם בעלת (80% מהלקוחות שלנו הן נשים מוכשרות!) או בעל העסק ולראות איך בזכות העבודה המשותפת אתר וורדפרס מניב מצליח למצב עצמו בחיפושים רלוונטים במקומות הראשונים בגוגל.

אופטימיזציה, למה צריך את זה בכלל?

יש לנו הרבה ניסיון ולא מעט תובנות על בניית אתרים וזאת באמת הנאה גדולה ליצור משהו חדש מאפס, אבל יש לנו הרבה יותר מה להגיד על קידום אתרים.
לא עובר שבוע מבלי שאנו נתקלים בבקשות לתקן אתרים או לעשות אופטימיזציה לאתרים קיימים ומגלים שאכן נבנה אתר, נאה, בהמון תשומת לב לעיצוב אך בלי שום התייחסות לאופטימיזציה (SEO) – הכלי החשוב שמסביר לגוגל על מה האתר וכל דף בו מדבר. זה מאכזב.

אתר אינטרנט, יפה ומתוחכם ככל שיראה, שלא נעשתה לו עבודת SEO עמוקה, משול לחנות מהממת שממוקמת ברחוב אחורי ואין לה שביל גישה מוסדר או חניית נכים.
לא חבל?

מחקר מילות מפתח

הבסיס לעבודת אופטימיזציה איכותית נמצא במחקר מעמיק, מחקר מילות מפתח. גם אם המוצר או השרות אותו האתר מציע נפלא, אם לא יגיעו לאתר לקוחות פוטנציאלים – הם לא ידעו שבאתר נמצאת התשובה לבעיה או לכאב או לצורך שלהם. מחקר מילות מפתח מרכז תובנות משמעותית לגבי מה הלקוחות הפוטנציאלים מחפשים וממנו ניתן לגזור אסטרטגיית קידום אורגני.

קידום אתרים, מה אנחנו מציעים?

התקשרות קבועה – בתור התחלה לחצי שנה – במהלכה:
1. נבצע מחקר מעמיק של האתר הקיים (או מחקר לפני בניית אתר חדש) והנכסים האינטרנטיים האחרים ששייכים לך ונגיש דוח מסקנות ותיקונים אם צריך.
2. נחקור אתרים של מתחרים, נלמד איפה הם הצליחו ואיפה פחות ונסיק מזה באילו צירופים כדאי לך להשקיע את מאמצי הקידום.
3. נחקור טרנדים שרצים עכשיו ושקשורים לתחום העיסוק שלך.
המטרה של המחקר היא למצוא צירופי מילים שיש להם נפח חיפושים גדול ותחרות נמוכה, מתוכם נגזור אסטרטגיית קידום אורגני. לדוגמה: אם יש לך חנות לממכר חפצים יפים ואקססוריז מעוצבים, נוכל לבחור אסטרטגיית קידום הקשורה לצירוף: עיצוב הבית. רק מה? עבור הצירוף הזה נמצא את עצמנו מתחרים מול אורבניקה ופוקס הום שהסיכוי להביס אותם נמוך. לעומת זאת עבור הצירוף – זאת רק דוגמה אחת: אקססוריז לסלון או אקססוריז לעיצוב הבית, התחרות נמוכה והסיכוי לתפוס את המקום הראשון גבוה יותר.
4. נבחר 8-10 צירופים איכותיים ובעזרתם נעשה אופטימיזציה לאתר, לכל דף, תמונה וסרטון.
5. נבנה תכנית לחצי שנה ובעזרתך (כן, כן, האחריות על יצירת התוכן נשארת אצלך) נעלה תוכן איכותי, מקורי ומעניין לאתר (מאמרים, טיפים, סיפורי מקרה, סרטונים, תמונות).
6. מהתוכן שהעלינו לאתר ניצור תכנים להדהוד במדיות חברתיות, פורומים ובלוגים וניצור קישורים חיצונים איכותיים.
7. נטייב תכנים ישנים באתר.
8. נגיש לך דוח חודשי בו נסכם את העבודה שנעשתה ונמליץ על פעולות מקדמות להמשך.

חשוב להבין, מדובר על עבודה ברמה היומיומית כמעט, עבודה משותפת בה כל אחד מהצדדים עושה את מה שהוא יודע הכי טוב. ממך יידרש לשתף תכנים שהם חלק מהידע, הניסיון והעשייה היומיומית שלך ואנחנו נהיה שם לצדך, נחפור לעומק ונקדיש זמן לקידום האתר שישאיר לך זמן לבצע את העבודה אותה הוכשרת לעשות הכי טוב.

קידום אתרים, מה שחשוב לזכור

מעבר לתכנית החצי שנתית ולדוח החודשי, אנו נמצאים בקשר קבוע עם הלקוחות שבחרנו לקדם. אנחנו לא מטפלים בו זמנית ביותר מלקוח אחד מתחום מסוים. מהר מאוד אנחנו לומדים את העסק לעומק והופכים להיות חלק ממנו. לקוחות אומרים לנו שהעבודה אתנו עושה להם סדר, ממסגרת משימות שנראות לפעמים ענקיות ותורמת לשגרת עשייה שלווה.

אנחנו מדגישים שוב, הדרך הבטוחה לקידום אתר אינטרנט לתוצאות הראשונות בגוגל היא בעזרת תוכן. גוגל הצהירה שוב ושוב בשנים האחרונות (וביתר שאת בחודשים האחרונים מאז שה- AI הפך נחלת הכלל) שתוכן מקורי ואיכותי הוא המנוף לקידום אתרים אורגני. בשבועות האחרונים אפילו בוצעו שינויים באלגוריתם שמזהה אתרים שמעלים תכני זבל והעונש הוא חד משמעי, אתרים אלו לא עולים בחיפושים.

אנו ממליצים לעלות תוכן רענן לאתר לפחות פעמיים בחודש, עדיף קצת יותר ואנחנו נעזור לך בזה. חלק מהעבודה שלנו היא להעלות תכנים חדשים לאתר, לערוך, לטייב ולעשות להם אופטימיזציה. אם זאת נראית משימה כמעט בלתי אפשרית, אפשר ואפילו מומלץ להתחיל במאמר קטן של 800 מילים ועם הזמן להעמיק אותו  השאיפה היא להגיע למאמרים של 1,500-3,000 מילים. אבל לא רק! אפשר להעלות סרטון ולהוסיף לו טקסט. אפשר לשתף בחוויות, מתכונים, סיפורים ובדיחות – כל דבר שישרת את התדמית המקצועית שלך ויגרום לגולשים להישאר באתר כמה שיותר זמן. אם אין לך הרצון או היכולת לעשות זאת, מוטב להשקיע את הכסף בקידום ממומן.

רוצה לקבוע שיחת היכרות קצרה כדי שנוכל להבין מה העלות של השירות?
אנחנו במרחק שיחת טלפון 050-5570750
או
הודעת ווטסאפ
בהצלחה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן