קידום אתרים: קידום ממומן, מילות חיפוש ממוקדות או תוכן איכותי?

אם תשקיעו כסף בקמפיין קידום ממומן מנוהל היטב, רוב הסיכויים שתקבלו תנועה לאתר שלכם. אף על פי שההתמחות שלנו היא קידום אורגני, מתוך אמונה שזוהי הדרך להשיג בולטות על פני המתחרים לאורך זמן, קיימים מצבים בהם גם אנחנו ממליצים להשקיע כסף בקמפיין קידום ממומן.
קמפיין ממומן הוא כלי מקדם בו אתם משלמים לגוגל או לפייסבוק כסף עבור כל קליק שיוביל לאתר שלכם. אם אתם רוצים לקבל גם לידים – לקוחות פוטנציאלים שיתקשרו אליכם או ישאירו פרטים באתר – חשוב מאוד לדייק בחקר מילות חיפוש כדי שיגיעו אליכם גולשים שאכן חיפשו את המילים שבאמת רלוונטיות לעסק שלכם ולשירות או המוצר אותו בחרתם לקדם.

בנוסף, כמו בקידום אתרים אורגני שהוא תהליך של קידום אתרים ללא תשלום לגוגל שמבוסס על כתיבת תוכן לאתר – תוכן בעל ערך שמבוסס על מחקר מילות חיפוש – גם בקידום ממומן מומלץ מאוד למצוא את מילות החיפוש שיש בהן הרבה חיפושים אך מעט תחרות והעלות שלהן נמוכה יותר – ולנסות למצוא צירופי מילים יותר מדויקים ורלוונטיים לעסק שלכם.

קידום אתרים: מילות חיפוש ספציפיות

נעמה אשכנזי, היא מלכת הבירה בכבודה ובעצמה, רצתה לקדם חנות בירה או סדנאות בירה.
במקרה שלה, אין טעם לשלם הרבה כסף על קידום ממומן של מילים כלליות ויקרות כמו "בירה".
נכון, אם תשלמו על קליקים שיגיעו לאתר שלכם דרך מילת חיפוש כללית כמו "בירה" יכול להיות שיגיעו לאתר שלכם הרבה מאוד גולשים, אבל מה הם חיפשו בקשר לבירה? את השירות או המוצר שלכם או משהו אחר לגמרי?
מאחר וזאת מילה מאוד כללית יכול להיות שתחומי העניין שלהם בכלל לא נוגעים לרכישת בירת בוטיק ייחודית או סדנת בירה כמו זאת שמציעה נעמה.

נעמה מלכת הבירה (כן, כן… יוצא לנו לעבוד הרבה עם מלכות…) בחרה באסטרטגיית קידום אורגני של מילות חיפוש ספציפיות וממוקדות יותר כמו סדנאות בירה (170 חיפושים בחודש, תחרות נמוכה) וכבשה את המקום ראשון בגוגל בחיפוש אורגני של טעימות בירה (30 חיפושים בחודש, תחרות נמוכה) וכבשה את המקום הראשון והשני בחיפוש אורגני בגוגל. אלו צירופים מאוד ספציפיים, מביאה תנועה ממוקדת שמטרתה לבצע רכישה. כדי שהאסטרטגיה תעבוד, האתר של מלכת הבירה מלא תוכן איכותי, מקורי וערכי. במקרה הזה גם רוב התמונות מקוריות – להבדיל מתמונות מבנק תמונות, דבר שגוגל מעריך ומקדם – תוכלו לראות את השליטה במקומות הראשונים בחיפוש דרך תמונות. התוכן שכתבה נעמה ממוקד והאופטימיזציה לאתר עבור מילות החיפוש המדויקות שמצאנו מביאה לתוצאות מרשימות ואכן מגיעה תנועה איכותית לאתר גם ללא קידום ממומן שמובילה לדפים חשובים באתר כמו חנות הבירה שאפשר לרכוש שם אונליין מתנה לאוהבי בירה כמו מדריך הבירה שכולל חוברת מהודרת ובירות מיוחדות וכמובן את בירה קלרה המעולה של מלכת הבירה.

MUCHMORE - קידום אתרים: קידום ממומן, מילות חיפוש ממוקדות או תוכן איכותי?

קידום אתרים: קישורים חיצוניים

יש עוד דרכים להביא תנועה אורגנית ממוקדת ואיכותית לאתר שלכם ללא תשלום קבוע על קידום ממומן. קישורים חיצוניים לאתר זה קצת כמו ההמלצות מפה לאוזן שהיו מקובלות בעבר הלא הרחוק. אם יש בית עסק איכותי, אפילו אם הוא ממוקם ברחוב צדדי, אבל הלקוחות שלו ממש מרוצים הם יעבירו את הבשורה אודותיו לעוד ועוד חברים ומכרים.

היום, בעידן האינטרנט, ההמלצות "מפה לאוזן" הן למעשה טקסט וקישורים מאתרים חיצוניים / אחרים – להבדיל מהאתר של בית העסק עצמו: המלצות של לקוחות דרך כל מדיה חברתית, אתרים, גוגל עסקי ועוד. קישורים חיצוניים הם דרך מעולה להסביר לגוגל שיש פה אתר רציני שכדאי לקדם אותו למקומות הראשונים.

מה הדרך הקלה ביותר ליצור קישורים חיצוניים איכותיים?
ליצור שיתופי פעולה עם עסקים משיקים. לכתוב להם מאמר שיעניין את הגולשים שלהם שיוביל לאתר שלכם.

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן