הדרכת מבוא: 3 הצעדים שמומלץ לעשות לפני שמתחילים עם קידום אורגני

הכירו את הכותבים:

רויטל ורד טבע ואורי ורד

מעל 15 שנים בתחום של בנייה וקידום של אתרי וורדפרס

רויטל ואורי

בסרטון הבא יש טיפים חשובים שיאפשרו לך לקדם את האתר שלך במינימום זמן ו…מקסימום תוצאות.

אנו ממליץ  לך לצפות בסרטון בו רויטל מדברת על: מיקוד, ייחוד וערך.

המטרה שלנו היא ללמד אותך לחסוך זמן, לכן, לפני שנתחיל עם קידום האתר שלך, חשוב להבין:

  • מה בדיוק מחפשים הלקוחות שלך?
  • מה מייחד אותך על פני המתחרים?
  • איך נותנים ללקוחות שלך ערך אמיתי?
  • מה התחום שהכי כדאי לך לקדם בעסק?

קידום אורגני: מה בדיוק מחפשים הלקוחות שלך?

המטרה:
להבין מה בדיוק מחפשים הלקוחות שלך כשהם מחפשים את השירות או המוצר שיש לך להציע. 

שאלה שחשוב לשאול את עצמך:
מה התועלת שהלקוחות שלי מקבלים מהשירות שלי?

אנחנו יכולים לשתף אותך שרוב הלקוחות לא יודעים בדיוק מה הם רוצים או מה באמת הם צריכים. למשל:
מי שרוצה עיסוי  רפואי…מה שהוא רוצה זה לא העיסוי עצמו…אלא להשתחרר מכאב גב או צוואר תפוס!
מי שמחפשת רואה חשבון מקצועי…רוצה לחסוך בכסף, בזמן ובטעויות!
מי שפונה לתזונאית…לא רוצה להפסיק לאכול אוכל טעים…אלא  לרדת במשקל וליהנות מגוף בריא ללא מחלות.

בעבר היה נהוג לדבר על הכאב של הלקוח ואיך השירות או המוצר שלך עשויים לעזור לו. אנו מעדיפים את הדרך שמראה ללקוח איך המוצר או השירות שלך יהפכו את חייו (או חייה!) לטובים יותר, נוחים יותר, בריאים יותר, קלים יותר, מהנים יותר ומספקים הרבה יותר.

קידום בגוגל, יצירתיות, מקוריות וערך אמיתי

לפני שנתחיל במלאכת הקידום חשוב לדייק:
מה התחום (שירות, מוצר) שהכי כדאי לך לקדם בעסק.
מהו התחום שמכניס הכי הרבה כסף וגם גורם לך הנאה וסיפוק.

יכול להיות שכמנחת הורים, פגישה פרטנית מכניסה לשעה 350 ש"ח. אבל אז, בשעה אחת, את פוגשת משפחה אחת בלבד. 
בעוד שאם תמכרי מפגש קבוצתי, הרצאה או הדרכה דיגיטלית, החשיפה הפוטנציאלית שלך למשפחות הזקוקות לתמיכה תהיה גדולה הרבה יותר וכל גם פוטנציאל ההשתכרות שלך.

אולי כיועץ עסקי תיק הלקוחות שלך מספק, אבל מה דעתך לפתח קורס אונליין ולהרוויח כסף גם כשאתה נח?

לפני החלטה שכזאת, חשוב לשאול את עצמך:
כמה זמן צריך להשקיע באירוע מסוג זה והאם אני נהנית ממנו.

קידום אתרים אורגני בגוגל - בידול!

בידול!
בידול!
בידול!
חשוב להגדיר לעצמך מה מייחד אותך ואת העשייה שלך על פני בעלי ובעלות מקצוע בתחום.

ולא…
מקצוענות, שירות מעולה וניסיון – אינן הגדרות מבדלות. את זה יש לכולם…

שאלות שיעזרו לך להגדיר בידול:
איזה ערך מוסף יש לי על פני המתחרים?
מה מניע אותי?
אילו תועלות ייחודיות ביכולתי להעניק ללקוח?

אלו שאלות שרוב הא.נשים מוצאים קשות יותר למענה, כי לרוב הא.נשים קשה לראות מה מיוחד בדרך אותה עשו. 
רעיונות כמו מולטידסיפלינריות, התמחות אחרת שהופכת את הראייה שלך לאחרת, כישרון מיוחד, שאיננו קשור ישירות לתחום העיסוק אבל הופך אותך לבעל.ת עסק מיומן יותר – כל אלו הם בסיס לבידול. 

רק אחרי שהתרווחת וחקרת לעומק את שלושת השלבים, הגיע הזמן להשתמש בתובנות אלו כדי להחליט מהן מילות המפתח והנושאים
שכדאי לקדם באתר ובמדיות חברתיות.

יש לך משימה!
קח.י זמן לחשוב, להתייעץ עם לקוחות ולחפש דוגמאות באינטרנט ואז הכנ.י רשימה:

1.מה מחפשים הלקוחות שלך

2.מה המיקוד שלך ושל העסק

3. מה הבידול שלך ושל העסק

בהצלחה!

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן