הכירו את הכותבים:
רויטל ורד טבע ואורי ורד
מעל 15 שנים בתחום של בנייה וקידום של אתרי וורדפרס
קידום אתר וורדפרס – אפקטיביות
קמפיין קידום ממומן, שנבנה ומנוהל נכון ויוגדר נכון מבחינת מילות חיפוש, קהלים ומיקומים – יביא ללא ספק תנועה ממוקדת לאתר. היתרון של קידום ממומן הוא שהינו אפקטיבי משהשקל הראשון, אתם משלמים רק על קליקים או תנועה לאתר. ברגע שהפסקתם לשלם, הקמפיין יורד מהאוויר והאתר שלכם אינו מקודם יותר.
בקידום אורגני לעומת זאת, המטרה היא ליצור אתר מושך, מלא תוכן וערך אמיתי – ערך שהלקוח הפוטנציאלי מחפש או זקוק לו, אתר שבנוי נכון ונראה טוב עבור מנועי החיפוש. נכון, מהלך שכזה לוקח זמן משמעותי (מספר חודשים) עד שרואים תוצאות. מעבר לאלמנט הזמן, למהלך מוצלח באמת, בתהליך של קידום אתר וורדפרס נדרש שיתוף פעולה מצד הלקוח שמוטל עליו לספק כיוונים ורעיונות לטיפים ומאמרים מלאי ערך שנותנים תשובות על שאלות חשובות. עבודת הקידום נשמרת ומתעצמת כל עוד האתר פעיל ומשרת אתכם ואת העסק שלכם.
חשוב להבין! מנועי החיפוש ובראשם גוגל, מודדים כמה זמן גולשים נשארים באתר. אם האתר מלא תוכן משמעותי, הגולשים נשארים לקרוא. אם האתר מוצף פרסומים וסיסמאות ריקות, הגולשים נוטשים את האתר וגוגל או חבריו, מבינים שלאתר אין ערך אמיתי. במקרה כזה האתר לא יקודם מבחינה אורגנית.קידום אתר וורדפרס – עלויות ותקציב
בקידום ממומן, התשלום הוא עבור קליק על מודעת הקמפיין שלכם. ברגע שתעצרו קמפיין קידום ממומן, התנועה לאתר תרד בצורה דרסטית כיון שהתנועה מבוססת על תשלום. כל קליק לאתר יכול לעלות בממוצע בין 2 ₪ ל 50 ₪, תלוי בתחום אותו תבקשו לקדם, אין כסף – אין תנועה.בקידום אורגני אין תשלום עבור קליק. האתר יקודם בגוגל בעיקר אם יש בו תוכן מעניין, מקורי ורענן, תמונות מושכות ומקוריות וערך רב ללקוח פוטנציאלי, תוכן שנותן תשובות לשאלות נפוצות – לדוגמא: – באתר של מטפל סיני יהיו טיפים איך למנוע כאבי ראש. – באתר של מעצבת פנים יהיו טיפים לעיצוב הבית. – באתר של שף יהיו טיפים לעבודה יעילה במטבח. אם באתר שלכם יש כמות יפה של מאמרים וטיפים שנותנים תשובות ללקוחות פוטנציאלים –
גוגל ושאר מנועי החיפוש, ימשיכו להזרים תנועה לאתר שלכם. התנועה ללא תפסיק לזרום לפתע גם אם לא תעלו תוכן חדש לאתר במשך תקופה. שימו לב! אם לא יתעדכן שום מידע באתר במשך פרק זמן ארוך, כמות התנועה תדעך לאיטה,אך לא בצורה פתאומית.קידום אתר וורדפרס – THE SKY IS THE LIMIT
בקידום אורגני, אם האתר שלכם מעניין ונותן אינפורמציה חשובה – אין גבול לכמות הכניסות שתוכלו לקבל ומה שחשוב, אתם לא משלמים אגורה על הקליקים. אתם משלמים רק על תהליך אופטימיזציה של האתר שלכם והפיכתו למקור תוכן איכותי. חלק מהאתרים שאנו מקדמים מגיעים ללמעלה מ- 15,000 כניסות בחודש.
בקידום ממומן לעומת זאת, גם בעלות קליק ממש מינימלית 15,000 כניסות יתבטאו בהוצאה של כ- 60,000 ₪ סכום גבוה בהרבה מעל למה שהרוב העסקים מוכנים לשלם לחודש עבור קידום האתר והעסק שלהם.
קידום אתר וורדפרס – סגירת עסקה
כשלקוח פוטנציאלי מגיע אל האתר שלכם ומוצא בו תוכן מעניין ורלוונטי, תוכן שתורם ועוזר לו – סביר להניח שהוא יתרשם מהידע והנדיבות שלכם, אתם תמותגו אצלו כבעלי דעה שיודעים על מה אתם מדברים והסיכוי לסגור עסקה עולה משמעותית.
לעומת זאת, בקידום מומן, במיוחד אצל הקהל הישראלי שלא אוהב שמורחים אותו ושיודע לזהות ערך ואיכות, הרושם שמתקבל מקידום ממומן הוא שלבעל העסק כנראה יש כסף להשקיע, אבל לא בטוח שיש לו את הידע והניסיון. לסיכום, קמפיין קידום ממומן הוא כלי נהדר לקידום מטרה ממוקדת קצרת מועד אך יש לבנות את הקמפיין בצורה מקצועית כדי להגיע לתוצאות המיוחלות. קידום אורגני לעומת זאת הוא כלי רב עוצמה לקידום עסק לאורך זמן. שילוב מושכל בשני הכלים יזניק את העסק שלך קדימה ויבסס את מקומו בדף הראשון בתוצאות החיפוש, לאורך זמן.