קידום אתרים: חקר מילות מפתח

כתבנו מדריך מקיף על חקר מילות מפתח בגוגל שבו תוכלו להבין את המשמעות של הנושא החשוב הזה. אם תחפשו בגוגל "איך עושים מחקר מילות מפתח" (נכון לחודש יולי 2021) תראו שהאתר שלנו MUCHMORE מופיע ראשון בתוצאות האורגניות כיון שהשקענו במחקר מילות מפתח וכתבנו תוכן איכותי ומקורי בנושא.

במקרה הזה מדובר בהישג מיוחד משום שהאתר שלנו מופיע ראשון בעוד שהתוצאה השנייה היא גוגל עצמו. אנחנו חייבים להודות שכלי מילות המפתח של גוגל הוא תוכנה מאוד רחבה ומושקעת שכוללת בתוכה הרבה מאוד תובנות של גוגל הנוגעות לאילו מילים מחפשים בגוגל ואיזו כמות חיפושים יש לכל מילה או צירוף מילים.

MUCHMORE -קידום אתרים: חקר מילות מפתח הדרך להצלחה מתחילה כאן

קידום אתרים: נפח חיפושים ותחרות

באופן כללי, מטרתו של מחקר מילות מפתח היא למצוא צירופי מילים ממוקדים עם הרבה חיפושים ומעט תחרות. צירופי מילים שיש סיכוי גבוה שלקוח פוטנציאלי שמחפש את המוצר או השירות שיש לאתר שלכם להציע יקליד בשורת החיפוש בגוגל. חשוב לדעת, למרות שלא ממש ברור למה זה קורה, לגולשים יש נטייה ללחוץ על תוצאות אורגניות ראשונות ולא על מודעות ממומנות.

מכללת כרכור היא אחת המכללות המובילות בארץ בתחום של לימודי רפואה משלימה. למכללה אתר גדול שמקדם את מגוון מסלולי הלימוד והקורסים שהמכללה מציעה בתחום של לימודי רפואה משלימה.

רק מה?
עבור מילת מפתח כמו לימודי רפואה משלימה יש רק 30 חיפושים בחודש בעוד שלצירוף רפואה משלימה לימודים יש 390 חיפושים מידי חודש.
לכן, כשאתם נגשים לעשות מחקר מילות מפתח, השקיעו זמן, בדקו את כל האפשרויות ובחרו את הצירוף שיביא לכם הרבה תנועה ממוקדת.

עבור מכללת כרכור בחרנו אסטרטגיית קידום אורגני שנשענת על יצירת מאמרים איכותיים שמטרתם לחלוק את הידע המעמיק והחשוב של מרצי המכללה בתחומים מגוונים כמו איכות הסביבה, לימודי יוגה, לימודי נטורופתיה, לימודי מיינדפולנס, לימודי דולה, לימודי רפלקסולגיה ועוד.

עם התחלת עבודת הקידום השקענו הרבה מחשבה בחקר מילות חיפוש, בעיקר כדי להבין מה באמת גולשים שעשויים להתעניין בלימודים במכללה מחפשים. מה הן השאלות הבוערות עבורן הם מחפשים תשובות ומה באמת חשוב לסטודנטים פוטנציאלים לדעת, וסביב זה בנינו את האסטרטגיה של כתיבת תכנים לאתר.

 

MUCHMORE -קידום אתרים: חקר מילות מפתח הדרך להצלחה מתחילה כאן

קידום אתרים: בדיקה של מילות חיפוש

כמו עבור כל הלקוחות שלנו, גם עבור מכללת כרכור, אנחנו עושים בדיקה של מילות החיפוש הנבחרות באופן קבוע. מעניין לראות איך האופנה והטרמינולוגיה המקובלת בזמן מסוים משפיעות על צירופי המילים. קחו לדוגמא את הצירוף: קורס NLP. לפני שנה היו עבורו 880 חיפושים והתחרות הייתה גבוהה ואילו נכון להיום (יולי 2021) הצירוף גורף 1,300 חיפושים והתחרות ירדה לבינונית.

לכן, בבואכם לבחור מילות חיפוש עבורן תשקיעו זמן ומאמץ, עשו זאת בחוכמה ומתוך מחשבה מעמיקה.

קידום אתרים: קישורים חיצוניים

יש עוד דרכים להביא תנועה אורגנית ממוקדת ואיכותית לאתר שלכם ללא תשלום קבוע על קידום ממומן. קישורים חיצוניים לאתר זה קצת כמו ההמלצות מפה לאוזן שהיו מקובלות בעבר הלא הרחוק. אם יש בית עסק איכותי, אפילו אם הוא ממוקם ברחוב צדדי, אבל הלקוחות שלו ממש מרוצים הם יעבירו את הבשורה אודותיו לעוד ועוד חברים ומכרים.

היום, בעידן האינטרנט, ההמלצות "מפה לאוזן" הן למעשה טקסט וקישורים מאתרים חיצוניים / אחרים – להבדיל מהאתר של בית העסק עצמו: המלצות של לקוחות דרך כל מדיה חברתית, אתרים, גוגל עסקי ועוד. קישורים חיצוניים הם דרך מעולה להסביר לגוגל שיש פה אתר רציני שכדאי לקדם אותו למקומות הראשונים.

מה הדרך הקלה ביותר ליצור קישורים חיצוניים איכותיים?
ליצור שיתופי פעולה עם עסקים משיקים. לכתוב להם מאמר שיעניין את הגולשים שלהם שיוביל לאתר שלכם.

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן