בניית אתרי וורדפרס: חקר מילות מפתח

הכירו את הכותבים:

רויטל ורד טבע ואורי ורד

מעל 15 שנים בתחום של בנייה וקידום של אתרי וורדפרס

רויטל ואורי

כתבנו מדריך מקיף על מחקר מילות מפתח בגוגל שבו תוכלו להבין את המשמעות של הנושא החשוב הזה. אם תחפשו בגוגל "איך עושים מחקר מילות מפתח" (נכון לחודש יולי 2023) תראו שהאתר שלנו MUCHMORE מופיע ראשון בתוצאות האורגניות כיון שהשקענו במחקר מילות מפתח וכתבנו תוכן איכותי ומקורי בנושא.

במקרה הזה מדובר בהישג מיוחד משום שהאתר שלנו מופיע ראשון בעוד שהתוצאה השנייה היא גוגל עצמו. אנחנו חייבים להודות שכלי מילות המפתח של גוגל הוא תוכנה מאוד רחבה ומושקעת שכוללת בתוכה הרבה מאוד תובנות של גוגל הנוגעות לאילו מילים מחפשים בגוגל ואיזו כמות חיפושים יש לכל מילה או צירוף מילים.

לאחרונה כתבנו גם במאמר על מה חדש בהקשר של מחקר מילות חיפוש ב 2023, מוזמנים לקרוא על הטרנדים האחרונים בקידום אורגני ומילות חיפוש – מה חדש מבחינת ההתייחסות של גוגל למילות מפתח ב 2023?

MUCHMORE -קידום אתרים: חקר מילות מפתח הדרך להצלחה מתחילה כאן

מיכל גרי: קואצ'רית

מיכל גרי למדה את מקצוע התמיכה לאחר לידה ועסקה בו הלכה למעשה, במאות משפחות לאחר לידה והפכה לאחת מחלוצות התחום בישראל. לפני כעשור היא הקימה את בית הספר למקצועות ההורות.

לאחרונה מיכל מתמקדת בתחום של אימון אישי כ – קואצ'רית עם מיקוד בתחום של אימון אישי קואצינג ממומקד משמעות. מיכל גרי מספרת שתהליך אימון אישי ממוקד משמעות הוא תהליך שמרוכז במשאלה האימונית של "מהי המשמעות שלי בחיים? על סמך הנסיון העשיר שלה בתחום מיכל כותבת מאמרים מאוד חשובים בתחום של אימון אישי ממוקד משמעות שזוכים להמון פידבקים והתעניינות מצד הקוראים. במקביל גוגל מזהה את העניין של הקוראים בתחום והאתר של מיכל נעשה בהתאם מאוד מקודם בגוגל.

קואצ'רית

מיכל גרי: קורס מקצועי לנשים, לימודי דולה פוסט פארטום

התחומים שמיכל גרי מקדמת באתר שלה דרך מאמרים איכותיים שמשלבים טיפים חשובים קשורים לתחום של לימוד הדרכת הורים ותחומים נוספים כמו לימודי דולה פוסט פארטום, הנקה לפי דרישה.

כל התחומים מתאימים למי שרוצה להתקדם בתחומים חדשים לדוגמא לכל מי שמחפשת קורס מקצועי לנשים ועוד.

קידום אתרים: נפח חיפושים ותחרות

באופן כללי, מטרתו של מחקר מילות מפתח היא למצוא צירופי מילים ממוקדים עם הרבה חיפושים ומעט תחרות. צירופי מילים שיש סיכוי גבוה שלקוח פוטנציאלי שמחפש את המוצר או השירות שיש לאתר שלכם להציע יקליד בשורת החיפוש בגוגל. חשוב לדעת, למרות שלא ממש ברור למה זה קורה, לגולשים יש נטייה ללחוץ על תוצאות אורגניות ראשונות ולא על מודעות ממומנות.

לדוגמה – עבור מילת מפתח כמו לימודי רפואה משלימה יש רק 30 חיפושים בחודש בעוד שלצירוף רפואה משלימה לימודים יש 390 חיפושים מידי חודש.

לכן, כשאתם נגשים לעשות מחקר מילות מפתח, השקיעו זמן, בדקו את כל האפשרויות ובחרו את הצירוף שיביא לכם הרבה תנועה ממוקדת.

עבור קידום האתר של  אתלטיקליניק – מכון פיזיותרפיה, פיזיותרפיה ספורט, שיקום פציעות ספורט

בחרנו אסטרטגיית קידום אורגני שנשענת על יצירת מאמרים איכותיים שמטרתם לחלוק את הידע המעמיק והחשוב של אתלטיקליניק בתחומים כמו – פיזיותרפיית ספורט,   מכון פיזיותרפיה, טיפול בפציעות ספורט ועוד…

עם התחלת עבודת הקידום עבור האתר של אתלטיקליניק – מכון פיזיותרפיה השקענו הרבה מחשבה בחקר מילות חיפוש, בעיקר כדי להבין מה באמת גולשים שעשויים להתעניין ב –  פיזיותרפיה פציעות ספורט ועוד מחפשים. מה הן השאלות הבוערות עבורן הם מחפשים תשובות ומה באמת חשוב לגולשים פוטנציאלים לדעת, וסביב זה המשכנו את האסטרטגיה של כתיבת תכנים לאתר.

בניית אתרי וורדפרס - אתלטיקליניק

קידום אתרים: בדיקה של מילות חיפוש

כמו עבור כל הלקוחות שלנו, גם עבור האתר של מלכת הבירה , אנחנו עושים בדיקה של מילות החיפוש הנבחרות באופן קבוע. מעניין לראות איך האופנה והטרמינולוגיה המקובלת בזמן מסוים משפיעות על צירופי המילים.

באתר של מלכת הבירה מעבר לקידום של סדנאות בירה, בירת קלרה (בירת הבית של מלכת  הבירה) ומשלוח של מארזי בירות ייחודים יש גם קידום של מילים שיש בהם נפח גדול של חיפושים כמו בירת IPA דרך בלוג הבירה באתר. בבלוג הבירה באתר של מלכת הבירה תוכלו לקרוא על  כל מה שחדש בעולם הבירה לפני כולם כולל בירות חדשות, בירות בוטיק, רעיונות למתנות לגבר שיש לו הכל  ועוד..

לכן, בבואכם לבחור מילות חיפוש עבורן תשקיעו זמן ומאמץ, עשו זאת בחוכמה ומתוך מחשבה מעמיקה.

קידום אתרים: קישורים חיצוניים

יש עוד דרכים להביא תנועה אורגנית ממוקדת ואיכותית לאתר שלכם ללא תשלום קבוע על קידום ממומן. קישורים חיצוניים לאתר זה קצת כמו ההמלצות מפה לאוזן שהיו מקובלות בעבר הלא הרחוק. אם יש בית עסק איכותי, אפילו אם הוא ממוקם ברחוב צדדי, אבל הלקוחות שלו ממש מרוצים הם יעבירו את הבשורה אודותיו לעוד ועוד חברים ומכרים.

היום, בעידן האינטרנט, ההמלצות "מפה לאוזן" הן למעשה טקסט וקישורים מאתרים חיצוניים / אחרים – להבדיל מהאתר של בית העסק עצמו: המלצות של לקוחות דרך כל מדיה חברתית, אתרים, גוגל עסקי ועוד. קישורים חיצוניים הם דרך מעולה להסביר לגוגל שיש פה אתר רציני שכדאי לקדם אותו למקומות הראשונים.

מה הדרך הקלה ביותר ליצור קישורים חיצוניים איכותיים?
ליצור שיתופי פעולה עם עסקים משיקים. לכתוב להם מאמר שיעניין את הגולשים שלהם שיוביל לאתר שלכם.

כתבנו לאחרונה מאמר על הטרנדים והעדכונים החדשים לש גוגל בקשר לקידום אתרים במיקוד של קידום אורגני, אפשר לקרוא כאן >> קידום אתרים בגוגל 2023.

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן