הכירו את הכותבים:
רויטל ורד טבע ואורי ורד
מעל 15 שנים בתחום של בנייה וקידום של אתרי וורדפרס
- בניית אתרי וורדפרס, קידום אתרי וורדפרס – סיפורי מקרה
בתחילת שנת 2024 בנינו אתר וורדפרס עבור ליאת שפיר, מעצבת פנים בהוד השרון, תוך התמקדות בכמה טרנדים חשובים של גוגל לשנת 2024. שמנו דגש על חוויית משתמש מצוינת עם טעינה מהירה והתאמה מלאה למובייל. כמו כן, שילבנו תוכן איכותי ומעניין הכולל תמונות מקצועיות של פרויקטים ושירותים, וטקסטים עשירים המותאמים לאלגוריתם החיפוש של גוגל. שיפרנו את הקידום האורגני (SEO) באמצעות מילות מפתח רלוונטיות וקישורים פנימיים וחיצוניים. לבסוף, שילבנו רכיבים אינטראקטיביים כמו בלוג וגלריות תמונות כדי לעודד מעורבות גבוהה של המבקרים באתר.
מיכל גרי היא קואצ'רית מובילה שמתמחה בהובלת אנשים מהמקום שבו הם נמצאים אל המקום שבו הם שואפים ורוצים להיות. מיכל מציעה שירותים מגוונים כמו אימון אישי, הסבת מקצוע, ובית ספר למקצועות ההורות, שבו היא מעבירה קורסים מקצועיים כגון דולה לאחר לידה, הנחיית קבוצות לאימהות, וסדנאות תמיכה לאחר לידה. כל אלו נועדו להעניק כלים מעשיים וליווי צמוד בדרך להגשמת מטרות אישיות ומקצועיות.
כדי לקדם את האתר של מיכל בגוגל ובמנועי החיפוש, חקרנו לעומק את מילות החיפוש הרלוונטיות ביותר לתחום. זיהוי מילות מפתח כמו "אימון אישי", "הסבת מקצוע" ו-"דולה לאחר לידה" היה קריטי בקידום האתר, ואפשר לנו להגיע לקהל היעד המדויק ביותר. בזכות עבודה זו, הצלחנו להבליט את האתר במנועי החיפוש ולהפוך את השירותים שמיכל מציעה לנגישים וגלויים יותר לאנשים המחפשים תמיכה וליווי מקצועי במסע שלהם להגשמה עצמית.
לפי הטרנדים החשובים של גוגל לשנת 2024 קידמנו את אתר הוורדפרס של מיכל גרי, קואצ'רית ומדריכת קורסים של לימודי דולה לאחר לידה.
עבור הקידום בשיתוף התמקדנו ביצירת תוכן מעולה ואיכותי, הכולל מאמרים מקצועיים וסרטוני הדרכה של מיכל, והמלצות כתובות של משתתפות קורסים. דגש מיוחד הושם על שילוב מילות מפתח רלוונטיות ותכנון מבנה אתר אופטימלי לקידום אורגני (SEO). בנוסף, השתמשנו בקישורים פנימיים וחיצוניים לשיפור הדירוג במנועי החיפוש. ביצענו ניתוח מתמשך של ביצועי האתר והתאמנו את האסטרטגיה בהתאם לנתונים כדי להבטיח תוצאות מיטביות.
נעמה אשכנזי, מלכת הבירה, מציעה חוויה ייחודית ובלתי נשכחת עם סדנאות בירה שמגיעות לכל מקום שתבחרו. בין אם אתם רוצים להפתיע את העובדים במשרד, להוסיף תוכן איכותי לאחר ארוחה במסעדה, או לשדרג יום כיף עמוס פעילויות, סדנת משתה המלכה היא הפתרון המושלם. בסדנה, המשתתפים לומדים על תהליך ייצור הבירה, טועמים בירות במגוון צבעים וטעמים, ומגלים איך לקרוא תפריטי בירה כמו מקצוענים.
חקר מילות חיפוש היה כלי מרכזי בקידום האתר של נעמה בגוגל ובמנועי החיפוש איפשר לחשוף את סדנאות בירה לקהל רחב יותר. באמצעות זיהוי מילות מפתח כמו "סדנת בירה" הצלחנו להבליט את האתר ולהגדיל את החשיפה שלו בקרב אנשים המחפשים חוויות בלתי שגרתיות ומעשירות. כך, יותר ויותר אנשים יכולים ליהנות מהסדנה הייחודית שמביאה את חוויית הבירה אליכם, בכל מקום בישראל.
קידמנו את אתר הוורדפרס של נעמה אשכנזי, מלכת הבירה, עם מיקוד במילות מפתח כמו "סדנאות בירה" ו"סדנת בירה" באמצעות שילובן בתוכן איכותי באתר. בנוסף, בנינו לינקים חיצוניים דרך אתרים נבחרים ומדיות חברתיות כדי לשפר את דירוג האתר במנועי החיפוש. הקפדנו לשלב תוכן מקורי ומעניין, כמו מאמרים על עולם הבירה וסרטוני וידאו מסדנאות, כדי למשוך ולשמר קהל יעד רלוונטי. השתמשנו בגוגל אנליטיקס וגוגל סרץ' קונסול למעקב אחר הביצועים ושיפרנו את האסטרטגיה בהתאם לתוצאות.
COMFORT ZONE – קומפורט זון בוטיק הוא מותג אופנה לנשים שאוהבות לחגוג את החיים, ולא מוותרות על נוחות וסטייל. המותג פונה לנשים שמחפשות לבטא את הצבעוניות הפנימית שלהן באמצעות אופנה נוחה ומחמיאה. כל דגם של COMFORT ZONE נתפר מבדי כותנה טבעית לנוחות מרבית, ומעוצב בגזרות שמחמיאות לגוף האישה בכל מידה. המותג מתאים לכל אירוע, בין אם זה יום עבודה במשרד או יום בחוף הים.
עבור מיכל רם, יזמת האופנה, המעצבת והמפיקה של בגדי המותג, כל פריט הוא הזמנה לנשים להתחבר לעוצמה הפנימית שלהן, להרגיש בנוחות בגופן, ולחגוג את המגוון הפנימי שבהן. היא מאמינה שהלבוש המושלם הוא זה שמאפשר לכל אישה להרגיש נינוחה, יפה ומלאת ביטחון, הערכה עצמית ושמחה.
חקר מילות חיפוש מילא תפקיד חשוב בקידום אתר COMFORT ZONE בגוגל ובמנועי החיפוש. באמצעות מחקר מעמיק וזיהוי מילות מפתח כמו "שמלות מידות גדולות, "גלביות", ו-"שמלות כותנה" הצלחנו להבליט את המותג במנועי החיפוש ולמשוך את קהל היעד המתאים. בזכות קידום ממוקד זה, האתר הפך למקור מוביל לאופנה ייחודית, נוחה ומחמיאה, ונשים מכל המידות יכולות למצוא בו את הפריטים המתאימים להן ביותר.
הקידום של אתר הוורדפרס של מיכל רם – קומפורט זון בוטיק, התבצע כמובן תוך התחשבות בעדכונים האחרונים של גוגל. המיקוד היה על חיפוש מילות מפתח כגון גלביות, טוניקות, שמלות מידות גדולות לנשים ועוד. בנוסף, בנינו לינקים חיצוניים דרך אתרים נבחרים ומדיות חברתיות כדי לשפר את המיקומים של האתר בחיפושים בגוגל. השתמשנו בתוכן איכותי, כולל תמונות מקצועיות ותיאורי מוצרים מפורטים, כדי למשוך לקוחות פוטנציאליים. קידמנו גם את מכירות הקולקציות שמיכל עושה ברחבי הארץ, תוך שימוש באסטרטגיות שיווק מותאמות אישית.
במבו מסאז' תאילנדי בהוד השרון – ספא קסום במרכז העיר שמחזיר אתכם הישר לתאילנד.
במבו הוא פנינה תאילנדית אמיתית, המציעה חוויה אותנטית שמתחילה מהרגע שבו נכנסים למקום. עם ריחות מפתים, עיצוב ייחודי וצוות סופר מקצועי הכולל גם מטפלים תאילנדים וגם ישראלים, הספא מציע מגוון רחב של עיסויים מ – עיסוי תאילנדי המסורתי ועד לעיסוי שוודי, עיסוי רגליים משולב, עיסוי זוגי ועוד. כורסאות הפוט מסאז' משלימות את החוויה הייחודית, ומזמינות אתכם ליהנות מעיסויים זוגיים או בקבוצות, ממש כאן במרכז הארץ.
כדי להבטיח שהספא יגיע לקהל הרחב ביותר, חקר מילות חיפוש היה כלי מרכזי בקידום אתר במבו מסאז' בגוגל ובמנועי החיפוש. זיהוי מילות מפתח כמו "עיסוי תאילנדי", "עיסוי בשרון" ו-"עיסויים זוגיים במרכז," סייע בקידום האתר ובחשיפת הספא לקהל היעד הרלוונטי. באמצעות קידום נכון, הספא הפך לאטרקציה מובילה באזור, וזמין להזמנות גם ברגע האחרון, לחוויה ספונטנית ומהנה.
קידמנו ושדרגנו את אתר הוורדפרס של במבו, עיסוי תאילנדי וספא בהוד השרון, בהתאם לדרישות העדכניות של גוגל. בבמבו מציעים עיסויים תאילנדיים מסורתיים לצד עיסויים קלאסיים כמו עיסוי שוודי, עיסוי זוגי ועוד . שדרגנו את הנראות של האתר כדי להעניק חוויית משתמש משופרת ומזמינה. בנוסף בנינו לינקים חיצוניים דרך אתרים נבחרים ומדיות חברתיות כדי לשפר את הדירוג של האתר ולהגביר את התנועה אליו.
אתלטיקליניק – מכון פיזיותרפיה והמרכז המתקדם לרפואה אורתופדית ופיזיותרפיה, הוא מקום שבו תפגשו את המומחים המובילים בתחומים כמו אורתופדיה, שיקום, אימון, תזונה וליווי מקצועי. המרכז הוקם על ידי דר' עפר זקס והפיזיותרפיסטים מיכאל סילם ומיכאל פצ'ינוק, במטרה להוביל את תחום רפואת הספורט והשיקום. הצוות המקצועי והאיכותי הוא זה שהופך את אתלטיקליניק לבחירה המובילה לטיפול בכאבים ובעיות אורתופדיות.
המרכז, המשתרע על שטח של 750 מ"ר, מצויד בטכנולוגיה ובציוד המתקדמים ביותר לשיפור ביצועים, מה שמבטיח את איכות הטיפול הגבוהה ביותר.
חקר מילות החיפוש מילא תפקיד מרכזי בקידום אתר אתלטיקליניק בגוגל ובמנועי החיפוש. באמצעות מחקר מעמיק וזיהוי מילות מפתח כמו "ניתוח acl" ,"כאב בצד הירך,"lcl" , "קרע ברצועה הצולבת" ועוד ..הצלחנו להבליט את האתר במנועי החיפוש ולהגיע לקהל היעד הרלוונטי ביותר. הידע הזה לא רק קידם את האתר אלא גם הדגיש את מומחיות המרכז והנגיש את שירותיו למטופלים הזקוקים להם ביותר.
אתלטיק קליניק: מכון פיזיותרפיה, בריאות וכושר הוא מרכז לרפואה אורתופדית, פיזיותרפיה וספורט, אשר המוטו שלו הוא שכל אדם שסובל מכאבים צריך לקבל טיפול בדיוק כמו ספורטאי עילית. הטיפולים של רפואת ספורט ופיזיותרפיית ספורט הם במגוון פציעות ספורט, כולל קרע ברצועה הצולבת acl.
על פי כל העדכונים הכי חשובים של גוגל ב 2024 קידמנו, שדרגנו ושיפרנו את ביצועי אתר הוורדפרס של אתלטיק קליניק. בנוסף שיפרנו את מבנה האתר ועשינו אופטימיזיית SEO למנועי החיפוש. בנוסף, בנינו לינקים חיצוניים דרך אתרים נבחרים ומדיות חברתיות לשיפור הדירוג במנועי החיפוש, ובעזרת צוות המומחים של אתלטיק קליניק הבטחנו שהאתר יכלול תוכן עשיר ומקצועי המסביר את סוגי הטיפולים והשירותים המוצעים.
שמרית, המובילה את עולם האפייה בישראל כבר 80 שנה, מציעה באתר האינטרנט שלה חוויית אפייה עשירה ומלאת השראה. האתר, המושקע והמוקפד, מספק מגוון רחב של מתכונים מצוינים, טיפים מקצועיים ומוצרים המותאמים למקצוענים, הורים עסוקים, מארחים ואופים עם ילדים.
חקר מילות חיפוש היה מרכיב חיוני בקידום האתר בגוגל ובמנועי החיפוש. באמצעות זיהוי מדויק של מילות מפתח כמו בצק עלים, מתכון לחלה ונושאים כמו מתכונים לאפייה, אפיה עם שמרים, ו-פיתוח מתכונים למשפחה – הצלחנו למקד את התוכן ולהפוך אותו לנגיש וגלוי יותר לקהל הרחב. התוצאה היא אתר שמופיע בראש תוצאות החיפוש, ומאפשר לאופים מכל הרמות למצוא בקלות מתכונים מעוררי השראה כמו עוגות שמרים או מתכון לפיצה ומידע עשיר שיעזור להם להצליח באפייה.
קידמנו את אתר הוורדפרס של שמרית אפייה ביתית בהתאם לעדכונים של גוגל, תוך דגש על חקר מילות מפתח רלוונטיות ושילובם בתוכן איכותי באתר. מילות מפתח כמו מתכון לפיצה, מתכון לחלה, מתכונים עם בצק עלים ומתכונים עבור עוגות שמרים שולבו בצורה אסטרטגית בתכנים השונים. בנוסף, בנינו לינקים חיצוניים באמצעות אתרים נבחרים ומדיות חברתיות, במטרה לשפר את הנראות והדירוג של האתר במנועי החיפוש. כל זאת במטרה להבטיח ששמרית תמשיך להוביל את תחום האפייה הביתית בישראל.