Facebook-f Linkedin Youtube Twitter

050-5570750

  • דף הבית
  • אודות
  • בניית אתרי וורדפרס
  • חנות ווקומרס
  • קידום אתרי וורדפרס
  • מחקר מילות מפתח
  • קורס קידום
  • המלצות
  • מאמרים
  • צור קשר
  • מחירון
  • English
Menu
  • דף הבית
  • אודות
  • בניית אתרי וורדפרס
  • חנות ווקומרס
  • קידום אתרי וורדפרס
  • מחקר מילות מפתח
  • קורס קידום
  • המלצות
  • מאמרים
  • צור קשר
  • מחירון
  • English
MUCHMORE
הרבה יותר מבניית אתרים
Menu
  • דף הבית
  • אודות
  • בניית אתרי וורדפרס
  • חנות ווקומרס
  • קידום אתרי וורדפרס
  • מחקר מילות מפתח
  • קורס קידום
  • המלצות
  • מאמרים
  • צור קשר
  • מחירון
  • English

קורס דיגיטלי קצר ומוקד:

הדרך קלה והפשוטה לקדם את האתר שלך

ממש כאן: הדרך הפשוטה והמהירה כדי לייצר עוד ועוד הכנסות לעסק בעזרת אתר הוורדפרס שלך
ראשי » Uncategorized » איך עושים מחקר מילות מפתח לקידום אורגני וממומן

בחירת מילות חיפוש לקידום אורגני וממומן

איך עושים מחקר מילות מפתח – בחירת המילים הנכונות

יש לך אתר יפיפיה,
כתבת המון מאמרים
ודאגת לתת ללקוחות שלך
תוכן חשוב, מקורי ואיכותי.
אבל אף אחד לא בא.
הגרף באנליטקס מת, קו ישר,
אין דופק.

בניית אתרים, עיצוב אתרים, בניית אתרים לעסקים, בניית אתר וורדפרס, אתר רספונסיבי, wordpress themes, בניית אתרים בוורדפרס

למה?
אולי הגיע הזמן לוודא שהמילים
הנכונות
נמצאות בטקסטים שלך ובאחורי הקלעים של האתר?

איך עושים מחקר מילות מפתח – איך נדע מהן המילים שעוקפות תחרות?

ראשית,
יש לאפיין את האתר:

איך עושים מחקר מילות מפתח – אפיון:

  • זיהוי הבידול והכיוון השיווקי
  • זיהוי קהל היעד
  • הגדרת המטרות והיעדים השיווקים והמכירתיים

לאחר מכן, נבצע מחקר מילות מפתח:

איך עושים מחקר מילות מפתח – מחקר:

  • בחינת מילות חיפוש שונות בגוגל וניתוח כמות חיפושים ותחרות
  • בדיקה מהן המילים אותן מקדמים עסקים מתחרים
  • ניתוח מה מחפשים הלקוחות של העסק

איך עושים מחקר מילות מפתח – בחירה ויישום:

  • בחירת מילות חיפוש עוקפות תחרות
  • שיבוץ המילים בטקסטים במקום ובמינון הנכון (עבור הלקוחות הפוטנציאלים)
  • תיוג נכון של המילים באחורי הקלעים של האתר (עבור מנועי החיפוש)

פורסם ב: Uncategorized, מחקר מילות מפתח תגיות: איך עושים מחקר מילות מפתח, חיפוש מילות מפתח, כלי מילות המפתח, כלי מילות המפתח של גוגל, מחקר מילות מפתח בגוגל, מילות מפתח בגוגל, קידום אתר וורדפרס, קידום אתרי וורדפרס, קידום אתרים בגוגל וורדפרס
« הקודם
הבא »

Muchmore.co.il

  • אתרי וורדפרס לדוגמא
  • קידום אתרי וורדפרס בגוגל
  • קורס דיגיטלי - איך לקדם את האתר שלך?
  • בניית אתרי וורדפרס
  • קידום אתרים בגוגל > מאמרים חשובים

צור קשר

  • 050-5570750 (רויטל)
  • שלחו וואטספ
  • info@muchmore.co.il

עקבו אחרנו:

Facebook-f Linkedin Youtube Twitter

המלצות

ענבר אברון
ענבר אברוןמנהלת- Bamboo Thai massage
Read More
הגעתי לרויטל ואורי לצורך בניית אתר וורדפרס מבוסס תבנית שאני מצאתי. מהרגע הראשון חוויתי שירות ברמה הכי גבוהה שיש, משלב הגדרת התהליך, בירור הצרכים, תשאול מדויק ועבודה מול כל הג’וקים שהיו לי, שהם הצליחו להביא לתוצר שבעיני הוא מעולה! זה נכון שיש הרבה בוני אתרים בשוק, אבל אין הרבה שהופכים את התהליך לנעים, זורם ויצירתי וחשוב מהכל מקצועי ברמה בלתי מתפשרת… וכאלו הם אורי ורויטל. ממליצה בחום!
נעמה אשכנזי
נעמה אשכנזימלכת הבירה – מגוון סדנאות בירה לפרטים ולחברות
Read More
ממליצה בחום. כבר בחודש הראשון לעבודה של אורי על הקידום האורגני , האתר שלי החל להופיע בעמוד הראשון בגוגל ובהתאמה הגיעו טלפונים מלקוחות. אורי מקצועי , יסודי ומאוד מאוד מנוסה. ביחד עם רויטל הם לא מפסיקים להמליץ, לפרגן ולקדם את העסק שלי , בכל המדיות. כשמם כן הם : Much More! 🙂
עדנה חן
עדנה חןמנהלת חברת – Career4You לאימון וליווי בתחום הקריירה
Read More
כבר כמה זמן שאני רוצה להמליץ על איש מקצועי וטוב שעזר לי בצורה בלתי רגילה מעכשיו לעכשיו עם אתר הוורדפרס שלי ועכשיו מצאתי את הזמן לעשות את זה, קוראים לו אורי ורד, לעסק שלו קוראים ” MuchMore” וכשם העסק גם הוא.. הרבה-הרבה מאד. בניית אתרים, קידום בגוגל ועוד. במחירים שפויים מהירות ואדיבות. באמת כייף 🙂
מילכה לאון
מילכה לאוןמנהלת מרכז "בתנועה" ללימודי גוף נפש בשיטת לאבאן
Read More
אורי ורויטל מחברת MuchMore בנו את אתר האינטרנט שלי והם מקדמים אותו, ואכן הם נותנים much more. הגישה שלהם, החל משלב התחקור על העסק שלי – מטרותיו, מטרותי, חזונו וכל אלה – השאלון שלהם, השיחות והחשיבה המשותפת – הניעו אותי להתפתח עסקית בדרכים חדשות. האתר לא הוקם רק כשיקוף של העסק שלי, הוא שינה, מיקד, דייק ותיעל את הפעילות שלי. הם היו, ועדיין נמצאים, בכל שלב של הדרך. תמיד בחיוך, מילה טובה ורצון לסייע. מובן לי בחוויה ותובנה שאכפת להם מהעסק שלי.
Previous
Next
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס