קידום אתר וורדפרס – אסטרטגייה שיווקית, איריס זרזבסקי
איריס זרזבסקי היא יועצת שיווקית ותיקה ומוערכת בתחום של אסטרטגייה שיווקית, המלווה ארגונים, עסקים, ויזמים בבניית מהלכים שיווקיים מדויקים וממוקדים. באמצעות גישה חדה, ניסיון עשיר ויכולת הקשבה עמוקה, איריס מסייעת ללקוחותיה לזהות את ערכי הליבה שלהם, לחדד את היתרונות היחסיים, וליצור מהלך אסטרטגי ברור שמוביל לצמיחה אמיתית.
אסטרטגיה שיווקית, כפי שאיריס רואה אותה, היא לא רק תוכנית עבודה — אלא מצפן שמכוון את כלל הפעולות השיווקיות, התקשורתיות והעסקיות של הארגון. תהליך העבודה כולל מחקר עומק, אבחון מדויק של השוק והמתחרים, הגדרת קהלי יעד ובניית מסרים ממוקדים שמתחברים ללקוחות באופן ישיר ואותנטי.
איריס מאמינה שכל עסק, קטן כגדול, זקוק לאסטרטגיה שיווקית מותאמת אישית, שמבוססת על זיהוי אמיתי של החוזקות וההזדמנויות. היכולת להסתכל קדימה, להגדיר מטרות ולבנות מהלכי שיווק חכמים היא המפתח ליצירת בידול משמעותי ולהובלת השוק.
בזכות שילוב בין חשיבה עסקית, יצירתיות ופרקטיקה שיווקית מוכחת, איריס עוזרת ללקוחותיה להפוך רעיונות למציאות עסקית מצליחה.
איריס זרזבסקי היא יועצת אסטרטגית לשיווק אשר עוזרת לעסקים וארגונים לצמוח באמצעות שיווק אפקטיבי יותר.
כל תכנית שיווק מתחילה בבניית אסטרטגיה: ניתוח השוק והתחרות, היכרות לעומק עם הלקוחות, הבנה של העסק והנכסים שלו, וכתיבת סיפור מותגי רלוונטי ומבדל.
לאחר מכן, אנחנו יוצרים תכנית שיווק מפורטת, הכוללת מטרות, KPI’s, ערוצי שיווק ופעילויות שיווקיות.
במידת הצורך, אני מלווה את העסק גם ביישום התוכנית.
לאיריס יותר מ-20 שנות ניסיון בעולם השיווק – מארגונים ותעשיות שונות בהם, "יוניליוור", "בנק דיסקונט", "גולן טלקום" ועוד. לאורך השנים, היא עבדה עם שורה ארוכה של ארגונים ומותגים בתחומים שונים ובתעשיות שונות, בתחומי ה-B2B וה-B2C.
השירותים של איריס:
בניית מנגנון שיווק אפקטיבי
מנגנון שיווק הוא סדרת פעולות שיווק שאנחנו עושים באופן קבוע, גם כשמנהל.ת השיווק נעדר וגם כשהחברה בעומס גדול.
אסטרטגיה תקשורתית ומנגנון שיווק אפקטיבי הם הבסיס של פעילות השיווק שלנו. עליהן אפשר להוסיף מידי פעם פעולות נוספות כדי להעצים ולגוון את פעילות השיווק, להגיע לקהלים חדשים, או לשווק מוצרים ושירותים חדשים.
תהליך של בניית מנגנון שיווק אפקטיבי מתחיל בבניית אסטרטגייה שיווקית מדויקת לעסק שלכם:
מה הנכסים והיתרונות של העסק?
מה הבידול שלנו?
מי הפרסונות שאליהן אנחנו מכוונים את פעילות השיווק?
מה הסיפור המותגי שאנחנו רוצים לספר לאותן פרסונות?
לאחר בניית אסטרטגייה שיווקית, נגדיר את ערוצי השיווק שמתאימים לעסק ונבנה תכנית שיווק שנתית.
במידה ואין לכם מנהל.ת שיווק בעסק, אלווה אתכם ביישום של התכנית .
בניית אסטרטגייה שיווקית ואסטרטגיית מיתוג
מיתוג הוא לא לוגו.
מיתוג הוא הדרך שבה לקוחות חושבים ומרגישים כלפי העסק שלכם.
תהליך של בניית אסטרטגיה מותגית כולל הבנה עמוקה של העסק והנכסים שלו, ניתוח של השוק והתחרות, והבנה של ההתנהגות והתפיסות של הצרכנים/הלקוחות בשוק שלכם.
בתהליך של בניית אסטרטגיית שיווק ואסטרטגיית מיתוג אנחנו יוצרים מפגש בין היתרונות והנכסים של העסק, בין הדברים שחשובים ללקוחות, ובין הזירות הפנויות בשוק. נקודת המפגש הזו היא הזירה המותגית שלכם.
לאחר מכן, אנחנו בוחנים כמה אופציות לסיפור מותג שיושב באותה זירה.
רק לאחר בניית אסטרטגייה שיווקית, אפשר להעביר את הסיכום של אסטרטגיית המיתוג למעצב.ת, שייצר לכם לוגו ושפת מותג, שתוכלו ליישם בכל הנכסים שלכם: מחתימה במייל ועד קמפיין.