הדרכה #3: קידום אורגני – מה זה בידול? ואיך מוצאים אותו?

הכירו את הכותבים:

רויטל ורד טבע ואורי ורד

מעל 15 שנים בתחום של בנייה וקידום של אתרי וורדפרס

רויטל ואורי

בשיעור הקודם – מיקוד, את בחרת את המוצר/שירות מסוים שהכי משתלם לך.

בידול זה למצוא את מה שמייחד את המוצר או השירות שלך עבור הלקוחות שלך!

בידול  - בעיני הלקוחות

בידול זה לא להגיד שאני הכי טובה! זה כנראה נכון 🙂 אבל קשה להוכיח.

בידול גם לא צריך להיות אני הכי זולה.

בידול הוא שוני מהותי מהמתחרים שלך שיתפוס בצורה ברורה את תשומת הלב של לקוחות פוטנציאלים!

קידום אורגני, בידול  - מיהו קהל היעד?

בהמשך לנושא של חיפושי מידע עליו …דיברנו בהרצאה הראשונה

לא במקרה גוגל שם את ויקיפדיה במקום הראשון

גוגל מבין שחלק גדול מהאנשים מחפשים מידע ולא שירות/מוצר ספציפי

תזכרו את זה! חשוב לקדם מאמרים וטיפים שנותנים ערך אמיתי.

כיון שהבידול נמדד דרך העיניים של קהל היעד

כדאי להתחיל קודם בברור מי הקהל ואח"כ לבחון התמחות, כישורים מקצועיים ועוד..

להגיד קהל היעד שלי הוא גברים ונשים בין גילאי 20 עד 80 זה כמובן לא התמקדות מספקת.

מבלבל???

אז בואי נסתכל על דוגמאות – זאת כנראה אחת הדרכים הכי יעילות להפנים ומתוך כך ליישם – שזה הכי חשוב 🙂

קידום אורגני, בידול  - דוגמאות

קידום אורגני - בידול - דוגמאות

קידום אורגני, דוגמא לבידול - יועצת עסקית או רואת חשבון

בואי ניקח עוד דוגמא של יועצת עסקית או רואת חשבון שמתמחה בעבודה עם מוסכים.

אם אין כמעט רואי חשבון שמתמחים בתחום הזה בכל פניה שיווקית יש לה בידול ברור דרך קהל יעד ספציפי.

אם יש לה בנוסף תחביב של שיפוץ מכוניות עתיקות, ולאבא שלה היה אז יש לה עוד הבנה עמוקה בסוגי העלויות וההוצאות שקיימות במוסך שיוצרת בידול ברמה יותר גבוהה – עוד בידול.

קידום אורגני, דוגמא לבידול - מטפלים

מטפלת שיאצו, מעסה, רפלקסולוגית שמתמחה ספורטאים בהחלט תופסת את העין לספורטאים שמחפשים טיפול שיתמוך בפעילות שלהם.

אם המטפלת מתמחה בבעיות במפרקים אצל טריאתלטים היא יוצרת עוד בידול,

ואם היא גם באה לראות אותך מתאמנת או יודעת לבחון נעלי הריצה ולפי סוג השחיקה יכולה לתת המלצות היא יוצרת עוד בידול.

 

 

מטפלת שמתמחה בטיפול רגשי בילדים גם מתמחה בילדים בגיל ההתבגרות,

וגם מעמיקה בתחום התזונה והקשר שלה לתחום הרגשי – זה יכול ליצור בידול משמעותי ובעל ערך.

 

 מאמנת כושר אישית אשר מתמחה בגיל הזהב,

 גם מוכנה להגיע לבתים עצמם וגם מתמחה בפרקינסון זה שוב יוצר בידול בעל ערך אמיתי.

 

תרגיל לביצוע

תחזרי שוב על הדוגמאות,

קחי לך זמן לחשוב,

תתייעצי עם לקוחות, חברים ומשפחה

חפשי באינטרנט ותראי מה המתחרים שלך רושמים >> חפשי דוגמאות לבידול

רשמי לך בקובץ וורד את 3 הדברים שיוצרים את הבידול שלך!

קידום אתרים אורגני בגוגל: לסיכום

1. יש לך משימה

קחי לך דקה לחשוב על הבידול שלך, תיעצי עם לקוחות, חפשי דוגמאות באינטרנט.

2. קובץ וורד

רשמי לך את 3 הדברים שבהם את יוצרת בידול משמעותי.

3. יש לך שאלה?

כתבי למטה בהערות שאלות, אנחנו נשתדל לענות בהקדם!

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן