קידום אתרים: כתיבת תוכן איכותי

הכירו את הכותבים:

רויטל ורד טבע ואורי ורד

מעל 15 שנים בתחום של בנייה וקידום של אתרי וורדפרס

רויטל ואורי

אחת הסיבות העיקריות שגולשים יגיעו לאתר שלכם היא בגלל שהם רוצים לדעת משהו. לדוגמה: רוצים ללמוד עוד בתחום מסוים, מחפשים תשובות לשאלות בוערות, מחפשים טיפים, רוצים לדעת איך לעשות משהו וכדומה.

לפני כשנה, החליטו טל ואמיר לבנון מפתחי תוסף לניהול זמנים בפרויקטים מורכבים Hcp-Go, לקדם את האתר החינני שלהם.
לאחר מחקר ומחשבה, החלטנו שהאסרטגיה הטובה ביותר להביא עוד ועוד תנועה לאתר היא כתיבת מאמרים סופר מושקעים בתחום המרתק של ניהול פרויקטים, ניהול לוחות זמנים וניהול סיכונים. זאת מתוך ההבנה שתנועה ממוקדת לאתר תעלה את הסיכוי למכירת התוסף המעולה שלהם שכבר חסך מיליונים והרבה מאוד זמן בלא מעט פרויקטים.

תוך זמן קצר היה באתר מספיק תוכן שאפשר יצירת ניוזלטר מושקע ומגוון שנשלח מידי חודש ללקוחות של Hcp-Go. ניוזלטר המספק מידע חשוב ומעשיר בתחום, ו די מהר יחסית גוגל "הבין" שיש כאן אתר סופר איכותי עם מידע עדכני ורלוונטי ואכן קידם את האתר למקומות ראשונים בגוגל בחיפושים כמו "תוכנה לניהול פרויקטים", "בניית תוכנית עבודה לפרויקט" ואפילו במילה כללית שיש בה המון חיפוש ותחרות כמו "ניהול פרויקט".

ניהול פרוייקטים

אחד המאמרים המושקעים והמקיפים באתר של hcp.co.il הוא בתחום של ניהול פרוייקטים וניהול לוחות זמנים בפרויקטים. במאמר טל לבנון מתמקדת בתחום של גלגול חייו של לוח הזמנים בפרויקט.

קידום אתרים: כתיבה שמתאימה לקהל היעד

לא מעט קורה שלקוחות אומרים לנו שהם לא יודעים על מה לכתוב ואכן יש מקרים בהם אנו מציעים שירות של כתיבת תוכן איכותי. לעומת זאת, יש מקרים, כמו זה של טל לבנון ו- HCP GO , שהדבר פשוט לא אפשרי.
באתר מקצועי מהסוג שטל מחזיקה המאמרים צריכים להיות סופר מקצועיים, פונים לקהל יעד מאוד ממוקד שחשוב לפנות אליו בשפתו, להעשיר ולהחכים אותו – וטל עושה זאת בצורה מעולה ולנו נשאר רק לערוך, להוסיף כותרות ולבצע אופטימיזציה. מאחר וטל היא אשת מקצוע שממש חיה את השטח, יש לה הרבה סיפורי מקרה לחלוק ולהדגים עליהם.

אבל מה שיותר חשוב זה שבמחקר מילות המפתח שעשינו טרם התחלת עבודת הקידום עלו הרבה מאוד נושאים שהבהירו לטל ולנו מה באמת מעניין את הלקוחות ואלו תשובות היו רוצים לקדם בתחום.
נכון, צריך להיות כותב יצרתי כדי לכתוב מאמר מקורי ורענן עבור צרוף מילים כמו תוכנה לניהול פרויקטים או ניהול לוחות זמנים, אבל לשמחתנו טל באמת כותבת מוכשרת ופרייה.

אז אם אתם חושבים שאין לכם על מה לכתוב, תתחילו בלבדוק מה היו רוצים לקוחות פוטנציאלים שלכם לקרוא. מה הנושאים הקרובים ללבם, מה מטריד אותם ואלו בעיות יכול השירות או המוצר שלכם לפתור.

קידום דרך מאמרים חשובים עם תוכן חשוב

מיכל גרי, קואצ'רית, מתמחה באימון ממוקד משמעות, מקדמת אנשים מהמקום בו הם נמצאים, למקום בו הם שואפים ורוצים להיות ועוסקת באימון אישי – קואצ'ינג בנושאים כמו הסבת מקצוע והדרכת הורים. מיכל מאוד מקודמת בגוגל בנושאים רלוונטים דרך כתיבת מאמרים חשובים בתחום של מקצועות מבוקשים, הסבה מקצועית בגיל 50 והתיחסות שאלה שחוזרת על מה שוב ושוב -איך אפשר לדעת איזה מקצוע מתאים לי? המחשבה על שינוי קריירה יכולה להיות מרגשת, אבל היא גם יכולה להוביל להרבה שאלות כמו מהם הטרנדים היום בארץ ובעולם? איך אפשר להגיע להחלטות בתחום של בחירת מקצוע או הסבה מקצועית? איך יודעים שהבחירה הזאת תוביל לקריירה עם משמעות?

אחד התחומים שמיכל גרי, קואצ'רית מקדמת הוא מאמרים חשובים ומובילי דרך בתחומים שקשורים להדרכת הורים ולימודי דולה.

קואצ'רית

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן