קידום אתרי וורדפרס בגוגל, כח ה- SEO
כשאתם חושבים על בניית אתרי וורדפרס או חידוש אתר קיים,
יש חשיבות קריטית למחקר שיווקי, מחקר מילות חיפוש (KW) וגיבוש ואסטרטגיית SEO (קידום אתרים) ברורה –
לפני הקמת האתר!
בניית אתר וורדפרס – מיקוד – למה זה חשוב באתרים חדשים?
כשאתם בונים אתר חדש או מחדשים אתר קיים,
גוגל ושאר מנועי החיפוש סורקים מחדש את כל האתר מחדש כדי להבין מה המיקוד שלו.
עליה לאוויר עם אתר ממוקד תזניק אתכם קדימה במהירות גדולה יותר מאשר אתר לא ממוקד שתתקנו עם הזמן.
הכח של גוגל כמנוע חיפוש הוא היכולת לזהות מה הגולשים מחפשים ולהציע להם את התוצאות הכי רלוונטיות.
אם אתם תהיו ממוקדים ומכווני מטרה בבניית או חידוש האתר יש סיכוי טוב מאוד שגוגל ישגר אליכם תנועה ממוקדת של לקוחות פוטנציאלים (לידים).
5 צעדים לבניית אתר וורדפרס ממוקד
1. טרם בניית / חידוש אתר וורדפרס מבצעים מחקר שיווקי ומחליטים על המיקוד השיווקי של האתר.
אנחנו ממליצים להתחיל מחמשת המוצרים או השירותים הכי משתלמים שלכם.
2. בודקים בעזרת כלי SEO, מהם צרופי המילים / מילות מפתח ( Key Words – KW) עם הכי הרבה חיפושים והכי מעט תחרות =
מילות מפתח עוקפות תחרות.
אחד מכלי ה- SEO לבדיקת צירופי מילים הוא כלי מילות המפתח שנמצא בגוגל אדוורדס –
מומלץ להשתמש בכלי SEO נוספים כדי להבין את רמת התחרות, מספר האתרים המתחרים, רמת הפרסום הממומן ועוד.
3. יוצרים חמישה עמודים עבור חמשת המוצרים / שירותים – אחד לכל מוצר.
4. מטמיעים בעזרת כלי SEO את צירופי המילים המתאימים לכל דף.
5. יוצרים משפך שיווקי משאר דפי האתר אל חמשת העמודים שמיצגים את חמשת הנושאים שבחרתם לקדם.
חשוב ליצור קשר מדף הבית ומהתפריט העליון, הקפידו שטקסט הקישור יכלול את צירופי המילים.
בניית אתרי וורדפרס – טיפ לאתר חדש
אנחנו ממליצים להקים את כל אחד מחמשת העמודים כדף נחיתה –
דף עם מסר שיווקי ברור, קצר וממוקד והנעה ברורה לפעולה: יצירת קשר או השארת פרטים.