שיטת גורד השחקים או איך יוצרים תנועה וקישורים מאתרים חשובים?

הכירו את הכותבים:

רויטל ורד טבע ואורי ורד

מעל 15 שנים בתחום של בנייה וקידום של אתרי וורדפרס

רויטל ואורי

במאמר שלפנייך אפרט על השיטה נקראת גורד השחקים.
השיטה נקראת כך משום שהמטרה היא להופיע הכי גבוה בתוצאות במנועי החיפוש –
כמו קומת הפנטהאוז בגורד שחקים

1. מציאת מילת חיפוש עוקפת תחרות

אותה מילה או צרוף מילים שיש להן מקסימום חיפושים ומינימום תחרות

2. הכנת טיפ בעל ערך ללקוח – תוכן מנצח

טיפ שעונה על שאלות בוערות, על תשוקותיו הכמוסות של הלקוח הפוטנציאלי.
מומלץ להוסיף תכנים ויזואליים שיתמכו בתוכן כמו:
גרפים
טבלאות
תרשימים
תמונות
סרטונים
ועוד

3. איתור אתרים חשובים/מובילים שעוסקים בתחום הנושק לזה של העסק שלך

איך בודקים עם אתר הוא חשוב/מוביל?:
בודקים אם הוא מופיע ראשון בחיפושים בגוגל במילים רלוונטיות.
בודקים כמה קישורים חיצוניים יש לו – בעזרת האתר seoreviewtools.com למשל.
בודקים מה ה RANK שלו (מידת חשיבות) – בעזרת האתר ALEXA.
לדוגמא:
אם מדובר בעסק להשכרת יאכטות מומלץ לפנות לאתרים בתחום התיירות בארץ ובעולם
אם מדובר בעסק מתחום הרפואה האלטרנטיבית מומלץ לפנות לפסיכולוגים, קוסמטקאיות וכדומה.
בנוסף,
בעזרת כלי כמו seoreviewtools.com או האתר המעולה (בתשלום) של Ahref
ניתן לבדוק אלו אתרים נתנו קישורים לאתרים מתחרים שמופיעים ראשונים בחיפוש אחר מילת החיפוש שבחרתם.

4. פניה לאתרים המובילים במייל

יש לנסח פניה אישית המתארת כמה התרשמת לטובה מהאתר
לאחריה תיאור קצרצר של המאמר המקורי והמעמיק (הטיפ שלך) לשאלה שמעניינת רבים מהלקוחות שלהם
והצעה שיוסיפו לינק לכתבה באתר שלהם למאמר
משום שיש בו מידע וערך שעשוי לעניין את קהל הקוראים שלהם.
* אם המאמר באמת עונה על שאלות חשובות הוא גם יקבל עם הזמן קישורים בצורה טבעית.

נכון,
שיטה זאת דורשת מאמץ מסוים, הבנה לעומק של תחום העיסוק שלך
ומוכנות להעניק מהידע שלך בחינם.
אולם מנסיוננו,
זאת שיטה נהדרת למצב את עצמך כאוטוריטה.

אז איך מתחילים?
זה הזמן להתקשר 0505570750 וליהנות משיחת ייעוץ חינם
שתקפיץ את האתר שלך למעלה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן