עגלת קניות

** ניתן לראות בהמשך העמוד את פירוט ההדרכות  – תוכלי גם להיכנס להדרכות ולראות עוד פרטים על כל ההדרכה, אך לא תוכלי לראות את סרטוני ההדרכה עצמם עד שתרכשי את הקורס.

הדרכה 1 – מה בדיוק מחפשים הלקוחות שלך

הדרכה 1 – מה בדיוק מחפשים הלקוחות שלך

הדרכה ראשונה – מה בדיוק מחפשים הלקוחות שלך כשהם מחפשים את השירות/מוצר שאת מציעה? לא רואה את הסרטון? כנראה עוד לא רכשת אותו… לרכישה רכשת מנוי? לכניסה סרטון ראשון בסרטון

קראו עוד »
הדרכה 2 – מיקוד, מה הכי כדאי לי למכור?

הדרכה 2 – מיקוד, מה הכי כדאי לי למכור?

הדרכה שנייה – מיקוד: מה הכי כדאי לי למכור? מה הכי ריווחי? ממה אני הכי נהנית? לא רואה את הסרטון? כנראה עוד לא רכשת אותו… לרכישה רכשת מנוי? לכניסה הדרכה שנייה בשיעור הקודם פתחנו

קראו עוד »
הדרכה 3 – מה זה בידול?  ואיך מוצאים אותו?

הדרכה 3 – מה זה בידול? ואיך מוצאים אותו?

הדרכה שלישית – מה זה בידול?  ואיך מוצאים אותו?  לא רואה את הסרטון? כנראה עוד לא רכשת אותו… לרכישה רכשת מנוי? לכניסה הדרכה שלישית – בידול בשיעור הקודם – מיקוד, את בחרת

קראו עוד »
הדרכה 4 – חקר מתחרים

הדרכה 4 – חקר מתחרים

הדרכה רביעית – חקר מתחרים לא רואה את הסרטון? כנראה עוד לא רכשת אותו… לרכישה רכשת מנוי? לכניסה הדרכה רביעית – איך עושים מחקר מתחרים? מחקר מתחרים הוא אחד הכלים החשובים

קראו עוד »
הדרכה 5 – מהן מילות מפתח עוקפות תחרות עם זנב ארוך

הדרכה 5 – מהן מילות מפתח עוקפות תחרות עם זנב ארוך

הדרכה חמישית – מילות מפתח עם מינימום תחרות ומקסימום חיפושים כשאנחנו מתחילים עם הקידום של האתר זה ממש קריטי למצוא מילים עם כמה שפחות תחרות ועדיין עם כמות יפה של

קראו עוד »
הדרכה 6 – איך כותבים תוכן מקורי ובעל ערך אמיתי?

הדרכה 6 – איך כותבים תוכן מקורי ובעל ערך אמיתי?

הדרכה שישית – תוכן מקורי ובעל ערך אמיתי תוכן מקורי ובעל ערך אמיתי. שימוש בתוצאות מחקר מילות מפתח כדי לכתוב מאמרים שהלקוחות מחפשים. טיפים, דיווח מהשטח ועוד… לא רואה את

קראו עוד »
הדרכה 7 – איך להוסיף את  מילות המפתח לאתר?

הדרכה 7 – איך להוסיף את מילות המפתח לאתר?

הדרכה שביעית – איך להכניס את מילות המפתח לאתר דרך שם עמוד, כותרות H2, לתמונה ובתוכן עצמו? לא רואה את הסרטון? כנראה עוד לא רכשת אותו… לרכישה רכשת מנוי? לכניסה הדרכה

קראו עוד »
הדרכה 8 – איך להכניס את המילים לאתר דרך התגיות של וורדפרס?

הדרכה 8 – איך להכניס את המילים לאתר דרך התגיות של וורדפרס?

הדרכה שמינית – קידום האתר דרך התגיות של וורדפרס כשאנחנו מתחילים עם הקידום של האתר זה ממש קריטי למצוא מילים עם כמה שפחות תחרות ועדיין עם כמות יפה של חיפושים

קראו עוד »
הדרכה 9 – מדריך יוסט Yoast – תוסף וורדפרס הטוב ביותר לקידום האתר

הדרכה 9 – מדריך יוסט Yoast – תוסף וורדפרס הטוב ביותר לקידום האתר

הדרכה תשיעית – קידום האתר דרך תוסף יוסט YOAST מהי הדרך הקלה והנכונה לקדם את האתר שלך דרך תוסף האתרים האולטימטיבי והחינמי – יוסט – Yoast  בונוס הדרכה להתקנת Yoast

קראו עוד »
הדרכה 10 – איך להסביר לגוגל מה הם העמודים הכי חשובים באתר?

הדרכה 10 – איך להסביר לגוגל מה הם העמודים הכי חשובים באתר?

הדרכה עשירית – היררכיה באתר מהי הדרך הקלה והנכונה ליצור היררכיה באתר לעמודים הכי חשובים לא רואה את הסרטון? כנראה עוד לא רכשת אותו… לרכישה רכשת מנוי? לכניסה הדרכה עשירית – היררכיה

קראו עוד »
הדרכה 11 – בונוס  – למה חשוב ליצור קישורים חיצוניים ואיך עושים את זה?

הדרכה 11 – בונוס – למה חשוב ליצור קישורים חיצוניים ואיך עושים את זה?

הדרכה אחת עשרה – קישורים חיצוניים לאתר ככל שיש יותר קישורים חיצוניים ממקורות איכותיים לאתר שלך גוגל יפנה אליו יותר תנועה וימקם אותו במקומות יותר גבוהים בתוצאות החיפוש. לא רואה

קראו עוד »
הדרכה 12 – בונוס  – איך גוגל אנליטיקס עוזר לנו לבחון איפה הצלחנו והיכן יש לנו בעיות?

הדרכה 12 – בונוס – איך גוגל אנליטיקס עוזר לנו לבחון איפה הצלחנו והיכן יש לנו בעיות?

הדרכה שתיים עשרה – (בונוס) איך גוגל אנליטיקס עוזר לנו לבחון ולראות האם הקידום שלנו עובד, איפה הצלחנו והיכן יש לנו בעיות בקידום או באתר? לא רואה את הסרטון? כנראה

קראו עוד »
הדרכה 13 – בונוס  – גוגל וובמסטר – כלי הלייזר של גוגל

הדרכה 13 – בונוס – גוגל וובמסטר – כלי הלייזר של גוגל

הדרכה שלוש עשרה – גוגל וובמסטר – כלי הלייזר של גוגל שיעזור לנו להבין איזה מילים כדאי לנו לקדם? לא רואה את הסרטון? כנראה עוד לא רכשת אותו… לרכישה רכשת מנוי?

קראו עוד »
גלילה לראש העמוד